Avoin työpaikka: Hallinto- ja HR-assistentti

Plugit Finland Oy on sähköisen liikkumisen innovatiivinen edelläkävijä ja korkean teknologian yritys. Olemme erikoistuneet sähköisten ajoneuvojen latausratkaisuihin ja näihin liittyviin palveluihin. Kokonaisratkaisumme sisältää laitetoimitusten lisäksi konsultointi-, kartoitus-, järjestelmäsuunnittelu-, asennus- ja rakentamispalvelut. Toimitamme ratkaisut asiakkaille avaimet käteen -periaatteella ja vastaamme niiden toimivuudesta koko elinkaaren ajan. Plugitin tuotevalikoimaan kuuluvat myös älykkäät sovellukset latausjärjestelmien hallintaan sekä maksatukseen.

Työllistämme tällä hetkellä 42 henkilöä ja olemme voimakkaasti kasvava yritys, jonka liikevaihto vuonna 2020 oli noin 9 miljoonaa euroa. Suomessa toimimme valtakunnallisesti ja toimipisteemme sijaitsevat Tampereella, Porissa ja Espoossa. Lisätietoja plugit.fi

Hallinto- ja HR-assistentti

Etsimme nyt monipuoliseen joukkoomme hallinto- ja HR-assistenttia, joka pitää huolen, että käytännön henkilöstö ja muut asiat hoituvat mutkattomasti toimistomme arjessa.

Vastaat omalta osaltasi siitä, että kaikilla on yrityksessämme hyvä olla!

Tehtäviisi kuuluu

  • Erilaiset henkilöstöhallinnon tehtävät, kuten raportointi ja uusien työntekijöiden perehdyttämisessä mukana olo
  • Ensimmäinen yhteydenotto työntekijöihimme
  • Yrityksissämme työskentelevien henkilöiden päivittäisten työsuhdeasioiden sujuva hoito ja ongelmanratkaisu
  • Loma- ja sairauspoissaoloasioiden raportointi
  • Työsuhteen alkamiseen ja päättymiseen liittyvät hallinnolliset tehtävät sekä muut monipuoliset henkilöstöhallintoon liittyvät tehtävät
  • Aamupalojen ja erilaisten henkilöstötapahtumien järjestäminen
  • Toimiston muut juoksevat asiat

Edellä mainittujen vastuualueiden lisäksi eteen saattaa tulla muitakin tehtäviä – erityisesti toivomme, että edesautat omalla toiminnallasi hyvää yhteishenkeä, etkä pelkää ehdottaa lennokkaitakaan ideoita asioiden kehittämiseksi.

Mitä odotamme

  • Positiivista ja reipasta asennetta
  • Oma-aloitteisuutta ja kykyä tarttua tehtäviin itsenäisesti
  • Huolellisuutta ja tarkkuutta
  • Palvelualtis ja ratkaisukeskeinen asenne
  • Paineen- ja rutiininsietokykyä ja muutosketteryyttä
  • Hyvät kommunikointitaidot suullisesti ja kirjallisesti, suomeksi ja englanniksi
  • Kiinnostus ihmisiä ja henkilöstöhallintoa kohtaan
  • Hyvät sosiaaliset taidot
  • Kehitysintoa

Aikaisempi työkokemus/koulutus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi. Tiedustelut toimenkuvasta sähköpostitse topi.aaltonen@plugit.fi

Hakuaika päättyy 5.2.2021.

Etsimme tällä hetkellä myös

Avoin työpaikka: Palvelumuotoilija / markkinointisuunnittelija

Avoin työpaikka: Ratkaisumyyjä

Jaa artikkeli:

Ota yhteyttä!

Topi Aaltonen

Myynti- ja markkinointijohtaja

@topi.aaltonen

+358 46 810 1684

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Ota yhteyttä

Soita meille

0207 350 330

Lähetä sähköpostia

asiakaspalvelu@plugit.fi

jätä yhteydenottopyyntö

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.