fb

Customer Service Specialist

Haemme Customer Service Specialistia asiakaspalvelutiimiin! 

Plugit Finland Oy on sähköisen liikkumisen innovatiivinen edelläkävijä. Rakennamme aikaa ja käyttöä kestäviä sähköisen liikenteen latausratkaisuja, jotka toimivat nyt ja tulevaisuudessa.  

Emme toimita vain yksittäisiä latauslaitteita, vaan kokonaisratkaisumme sisältää konsultointi-, kartoitus-, järjestelmäsuunnittelu-, asennus- ja rakentamispalvelut. Kokonaisratkaisuumme kuuluu olennaisena osana myös kattavat huolto- ja ylläpitopalvelut, jotka huolehtivat laitteiston toiminnasta elinkaaren loppuun asti.  

Älykäs sähköauton lataaminen ei tapahdu ilman toimivaa taustajärjestelmää, joten sen jatkuva kehittäminen ja hyödyntäminen on liiketoimintamme keskiössä.   

 

HALUATKO OSAKSI SÄHKÖISEN LATAAMISEN TYÖYMPÄRISTÖÄ? 

 

Haemme sähköautojen lataamisen asiantuntijatiimiimme Pirkkalaan ratkaisukeskeistä ja nopeatempoisesta työrytmistä syttyvää Customer Service Specialistia. 

Customer Service Specialistina olet tärkeänä osana rakentamassa sähköisen liikkumisen asiakaskokemusta asiakkaillemme. Päivittäisessä työssä vastaat Plugitin asiakkaiden sähköautojen lataukseen liittyviin haasteisiin ja ongelmatilanteisiin puhelimitse, sähköpostitse sekä tukipyyntöjen välityksellä. Työssäsi tulet hyödyntämään taustajärjestelmäämme Plugit Cloudia. Asiakaspalvelutiimin lisäksi tulet olemaan myös aktiivisesti yhteydessä huolto- sekä softatiimimme kanssa. 

Edellytämme työssä aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä, mahdollisesti jopa teknisen asiakaspalvelun parista. Luontainen kiinnostus (sähkö)autoihin tai kokemus sähkö- tai autoalan parissa voi olla eduksi, mutta emme kuitenkaan odota, että sinulla on valmista osaamista sähköisten ajoneuvojen lataamisesta. Plugitilla työskentelee päivittäin lähes 80 henkilöä sähköisen lataamisen parissa, joten saat työhösi ammattitaitoisen perehdytyksen ja tuen. 

Loppupeleissä oikea asenne ja kyky oppia ratkaisee! 

Työyhteisössämme uteliaisuus, kasvu ja tekemisen draivi vie meitä eteenpäin ja asenteemme tähtää avoimesti kohta uutta. Olemme ylpeitä saavutuksistamme ja asiantuntijuudestamme; luomme kestävää tulevaisuutta yhdessä!   

 

Työtehtävät:  

  • Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse 
  • Tukipyyntöjen käsittely ja ongelmanratkaisu 
  • Aktiivinen kommunikointi ja yhteistyö huoltotiimin kanssa  

Eduksi katsomme: 

  • Aiempi kokemus asiakaspalvelutyöstä (etenkin puhelintyössä) 
  • Kokemus teknisestä asiakaspalvelusta 
  • Can Do -asenne 
  • Kyky ongelmanratkaisuun  
  • Kiinnostus alaa kohtaan (autot/sähköautot) 
  • Into uuden oppimiseen ja kehittämiseen 

 Tarjoamme sinulle: 

  • Ammattitaitoisen ja avuliaan työyhteisön tuen 
  • Mukavan ja joustavan työyhteisön 
  • Vakituisen työn kasvavassa organisaatiossa  

Lisäksi pääset nauttimaan:  

  • Kattavista työterveyshuollon palveluista  
  • Työsuhdepolkupyörästä  
  • Lounas- ja virikeseteliedusta  
  • Viihtyisistä toimitiloista  
  • Toimivista työvälineistä  
  • Markkinajohtajan tuotteista ja maineesta   

 
 Työaika sijoittuu pääsääntöisesti aikavälille 8-16 maanantaista perjantaihin työajan ollessa 37,5 h viikossa. Työ on kokopäivätyö.  

Edellytämme hyvää suomen kielen taitoa. Englannin ja ruotsin kielen taito on eduksi.  

Hakuaika 22.5.2022 asti. Lisätietoja työtehtävästä saat Katja Janhuselta, katja.janhunen@plugit.fi, p. 050 514 0998. Paras aika tavoitella klo 15-16 arki-iltapäivisin. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.  

Hakemuksen ja CV:n voi toimittaa recruitment@plugit.fi 

 

Voit olla kiinnostunut myös näistä

Ota yhteyttä!

Asiani koskee*
Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Ota yhteyttä

SOITA MEILLE

0207 350 330

LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA

Asiani koskee*
Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.