Haluamme tarjota parasta palvelua!

Kartoitamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä jatkuvasti erilaisilla kyselyillä. Miten olemme onnistuneet ammattiasiakkaidemme kanssa? - katso kyselyn tulokset!

Plugitilla asiakas on ykkönen. Asiakkaita palvelemme aina latausratkaisun hankintaa edeltävästä vaiheesta ylläpitoon asti. Asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi palvelun jokaisessa vaiheessa, panostamme merkittävästi henkilökuntamme kouluttamiseen. Ammattilaisille tarjoamme suunnittelupalvelua sekä teknistä tukea asennuksiin aina tarvittaessa.

Jotta tämä ei ole pelkästään ideologia, kysyimme ammattiasiakkailtamme, kuinka olemme tässä onnistuneet. Katso asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset alta.

Topi Aaltonen,
Myynti- ja markkinointijohtaja
Plugit Finland Oy


1. Olitteko tyytyväinen ENNEN latauslaitteen hankintaa Plugitilta saamaanne neuvontaan asteikolla 1–5?

  • Vastausten keskiarvo 4,2​​​​

2. Miten latauslaitteen tilaaminen mielestänne hoitui asteikolla 1–5?

  • Vastausten keskiarvo 4,6

3. Olivatko latauslaitteen mukana tulleet materiaalit mielestänne riittävät?

  • 95 %:n mielestä vastaajista kyllä

4. Oletteko olleet tyytyväisiä latauslaitetoimituksen JÄLKEEN Plugitilta saamaanne tukeen ja neuvontaan asteikolla 1–5?

  • Vastausten keskiarvo 4,5

5. Minkä kokonaisarvosanan antaisitte Plugitille asteikolla 1-10?

  • Vastausten keskiarvo 9,1

6. Mitä voisimme tehdä jatkossa paremmin:

  • "Saimme hyvät ohjeet ja vinkit ennen ostoa."
  • "Pieneltä sähköasennusfirmalta laitteen asennus ei valitettavasti onnistunut ohjeistuksesta ja lisätuen saannin mahdollisuudesta huolimatta. Asennuksen tilaus tehtiin suosituksesta huolimatta laitetilaajan toimesta, eli toimituksessa oli useita eri osapuolia, joka saattoi vaikuttaa lopputulokseen."
  • "Sujuvaa, joustavaa ja ammattimaista toimintaa!"

Miten voimme palvella juuri sinua?

Jätä meille yhteydenottopyyntö tai lähesty meitä puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa.